torsdag 16 juli 2009

16 Juli

Helt ärligt, jag vill härifrån denna förbannade stad,människorna ja allt! Jag är less på allt och alla, inget personligt eller så. Och alla dessa människor som ska ha krav & tro sig veta och bli sur för minsta lilla grej. Men va i helvete om det är så stort problem ge fan i mitt liv, lägg er för fan inte i. Jag skiter i vilket just nu. Jag vill bara vara för mig själv & bara skita i allt. Jag önskar bara att jag hade slutat jobba nu så man bara kan dra långt härifrån för ett tag. Allvarligt så mår jag inte bra för fem öre här, har inte gjort det på flera år. Allt är bara ett påklistrat leende... Finns inte en dag som är något & man bara mår skit av det. Jag spricker och går i bitar snart... Allt jag har inom mig ingen kan någonsin förstå. Jag vill långt härifrån starta ett helt nytt liv helt och hållet, kommer vara förbannad jobbigt. Men jag är heldre för mig själv istället för att bo kvar här. Och jag hoppas verkligen kunna flytta härifrån så fort jag bara kan.. men inget är omöjligt som sagt.


Jag är verkligen inte mig själv nu och vet inte när jag kommer göra det igen. men detta är iallafall inte jag...

1 kommentar:

  1. Min älskade vän och syster du får komma hit när du vill och bo!!!
    Vi väntar på dig
    Helena

    SvaraRadera