onsdag 15 juli 2009

15 Juli

Min dag har varit riktigt seg, jobbade 7.30 till 12.30 idag. lite mer att göra idag som tur är.
Vilket är skönt med, hatar att sitta och ha massa dö tid bara.
Efter jobbet gick jag till bussen för att vänta på den, åkte hem, fick hit Veronica som skulle hjälpa mig att välja vilken klänning jag skulle beställa. Men hon var verkligen inte till någon stor hjälp! :O Satt även och kolla på vovvsingar på blocket, usch så sugen jag blir att köpa en nu på engång men vill vänta tills jag jobbat klart så man har tid! :) Somnade ungefär vid 5 och vakna 8. Var dyng trött. Skrev sms till mamma att hon skulle väcka mig på en halvtimma men tro ni hon gjort det? :O Nej, hon tyckte jag kunde sova ett tag lika gärna... men men. Och nu är jag sugen på nått gott, men vet inte vad. Funderar på om man ska ta sig en promenad till affären och sedan gå hem och lägga sig i sängen. Hade vart najs :D

Sedan berättade min kära bror att det har kommit ut en 2:a av Green street hooligans. Men jag undrar verkligen om den ens är bra. kollade igenom den nyss & den verkar absolut inge vidare. Men det kan lika gärna vara bra med, för 1an är nog den underbaraste och bästa film jag någonsin sett! haha! :D

Var på statiol nyss, gick en liten omväg. Tar egentligen 5 min att gå ner så 10 min sammanlagt ungefär att gå, men det tog 40 min för mig att gå. Bestämde mig ne nu jävlar ska jag ta en omväg så jag får gå lite. Har så förbannat svårt att komma igång. Men det var skönt med en promenad iallafall :) I morgon är man ledig också känns hur skönt som helst, fast hade önskat att jag var ledig i helgen med men så är ju inte fallet ska jobba hela långa helgen... Men det går fort :)
Nu ska jag nörda klart vid datorn sedan blir det sängen & sova tror jag, är så otroligt trött :/


Charlie Hunnam från Green street hooligans.
Han måste ju vara den snyggaste! :o

// Marina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar