torsdag 25 februari 2010

25 Februari

Idag har man varit ledig från skolan så jag passade på att sova ut för engångs skull. Känns som om jag inte har fått en riktigt sömn på väldigt länge, så det behövdes verkligen! :) Skönt väder var det också idag, passade på att åka in till stan idag för att shoppa lite :)



Köpa Cesar Millans bok, som jag ska läsa och kolla om det finns nå intressant i, sedan blev de ansikts mask och en ring, funderar även springa och köpa en till ring i morgon bara för att det var rea och dem är så snygga! :D
För övrigt hämtade jag ut min jacka med, lite besviken att den var så stor, men man kanske inte kan förvänta sig annat när det var medium och killjacka. Men nöjd är jag för det :D
Såhär ser iallafall Jackan ut:
Kanske lite stor men den får man väl
mest ha om man ska till backen eller något :)


Och nu måste jag ta och lägga mig och sussa
så man är pigg till skolan i morgon och klarar av fredagen! :)
God natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar