fredag 3 juli 2009

3 Juli

Jobbat idag, var mest en massa dö tid som jag verkligen hatar. Men men slutade iallafall 15.00 idag och i morgon börjar jag 16.00 till 21.00. Känns skönt att få jobba kväll iallafall. De är det som är de bästa! :D

Älskling for hem idag med, jätte tråkigt tycker jag men men vill man bums hem så kan jag inte hålla kvar han heller, fast sen så jobbar ju jag med så de är väl inte de roligaste kan jag tänka mig. Men jag önskar iallafall att han kunde ha vart här och umgåst med mig, hade vart trevligt.


Och jag verkligen hatar att jag inte litar på någon, helst en person. Jag blir snart tokig, min hjärna fuckar upp sig iallafall. Och jag får så konstiga tankar. Man vet aldrig om den personen ljuger eller talar sanning, men eftersom det har hänt massor med dåliga saker förut så kan det lika gärna hända igen. Jag vet ju inte & det är sånna tankar jag får i mitt huvud vilket är ganska drygt. Jag försöker verkligen att inte tänka på det, och inte vara värsta kontrollkärringen. Känner mig verkligen som världens satkärring mot dig, men de kan inte hjälpas. Och jag älskar verkligen dig av hela mitt hjärta men allt har blivit så mycket svårare än vad det var förut =/

Och inte en jävel som kan göra något ikväll, jag vill göra nå jag har tråkigt... Men men ser väl om jag hittar något att göra. Ska sysselsätta mig med annat nu..

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar